AltTitle
Τάσος Μπεκιάρης

Τάσος Μπεκιάρης

Χορογράφος

με μεγάλη επιθυμία τη διαδραστική επικοινωνία με την τέχνη και τον άνθρωπο.

Γεννήθηκε στην Αθήνα. Εκπαιδεύτηκε πάνω σε διαφορετικά είδη χορού όπως jazz, contemporary jazz,hip hop, musical, καθώς και σε τεχνικές σύγχρονου χορού όπως release, Limon από διακεκριμένους καθηγητές του χώρου. Παρακολούθησε κύκλους σεμιναρίων πάνω στο Dance Therapy και τη Χορολογία με τους Ζωή Πανερίτη και Κάτια Σαβράμη, αντίστοιχα.

Από το 2004 έως σήμερα διδάσκει Hip Hop και σύγχρονο χορό σε ανώτερες επαγγελματικές και ερασιτεχνικές σχολές μπαλέτο, καθώς και σε studios χορού, ενώ παράλληλα παραδίδει κύκλους σεμιναρίων σε πολλές περιοχές της χώρας.

Έχει συνεργαστεί, επί σειρά ετών, με τη Γεωργία Κωνσταντίνα Ατζάμπου για το εκπόνηση ερευνητικών έργων, που αφορά την απεικόνιση του χώρου και ειδικότερα στο επιστημονικό πεδίο «Αρχιτεκτονική – Σχεδιασμός Χώρου», στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος του τμήματος της Αρχιτεκτονικής Σχολής, του Εθνικού Μετσόβιου. . Πολυτεχνείου.

Το καλοκαίρι του 2015 έλαβε μέρος με την Εθνική Ελληνική Συμμετοχή στη Διεθνή Έκθεση Σκηνογραφίας και Θεατρικής Αρχιτεκτονικής της Πράγας (The Prague Quadrennial of Performance Design and Space, PQ 2015), στο πλαίσιο της διαγωνιστικής Ενότητας των Εκπαιδευτικών Τμημάτων (Student). Την ομάδα αποτελούν οι υπ. διδακτορες Γ. Ατζάμπου, Χρ. Καραδήμα, οι καθηγητές Κ. Σαβράμη, Γ. Παρμενίδης και ο επόπτης Θ.Βόβολης.

Ως χορευτής και χορογράφος έχει συνεργαστεί με την ομάδα LAG για 3 χρόνια στη Νέα Υόρκη καθώς και τη Χορόδε της Μαρίας Λάζαρη στα πλαίσια του Φεστιβάλ Χορού του Σωματείου Ελλήνων Χορογράφων.

Έχει, επίσης, υπάρχει κριτής αγώνων χορού σε ομοσπονδίες τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, με τελευταία συμμετοχή στο εφηβικό Grand Prix της Ρωσίας.

Το 2012 ίδρυσε την ομάδα LOAD Dance Company. 

Τον Ιανουάριο του 2016 στο ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης γράφει σκηνοθετικά και χορογραφικά τη «Μπαλάντα της φυλακής» μια χοροθεατρική παράσταση του ομώνυμου δίσκου των Kollektiva.

Τον Μάιο του 2018 θα εμφανιστεί στη σκηνή του Εθνικού Θεάτρου στον πρωταγωνιστικό ρόλο του Ιωάννη του Βαπτιστή, στην παράσταση «Σαλώμη» σε σκηνοθεσία Σταύρου Λίτινα.

Ο Ιούλιο του 2019 παίρνει μέρος ως χορευτής στο μουσικοθεατρικό έργο των Ρέππα – Παπαθανασίου «Το Δικό μας Σινεμά» σε χορογραφίες Φωκά Ευαγγελινού.

Το Σεπτέμβριο του 2019 δημιούργησε μαζί με τους συνεργάτες του, τον επίσημο χώρο της LOAD, στα πλαίσια του οποίου ξεκινάει και ο εκπαιδευτικός τομέας της ομάδας.

To 2021 εμπνέεται το «ROOM», το 1Ο φεστιβάλ χοροθεάτρου της Αθήνας, το οποίο διοργανώνει με μεγάλη επιτυχία το 2022, ως καλλιτεχνικός διευθυντής, στο θέατρο ARROYO.

Το 2021 προτείνει μια μέθοδο που την ονομάζει «LΣΥ» και στοχεύει στην εξερεύνηση του «χορευτικού» σώματος. Με αφετηρία το σύγχρονο χορό και αντλώντας πληροφορίες από το χοροθεατρικό πεδίο, στοχεύει σε μια νέα/εναλλακτική προσέγγιση της παραστασιακής διαδικασίας. Μια εξατομικευμένη βιωματική οδό που αξιοποιεί τα προσωπικά στοιχεία του χορευτή και τις υποκειμενικές του δυνατότητες.

Το 2022 πραγματοποιεί τη παράσταση «ΣΑΡΑΓΗΝΗ» όπου υπογράφει τη σκηνοθεσία - χορογραφία, στο θέατρο ARROYO. 

Τον Ιανουάριο του 2023 πραγματοποιεί το δεύτερο εργαστήριο της μεθόδου LΣΥ.

Το 2023 συμμετέχει ως χορογράφος - χορευτής στη δημιουργική ομάδα της τελετής έναρξης των Μεσογειακών Παράκτιων Αγώνων "Ηράκλειο 2023". 

 

« Πολλές οι εικόνες στο μυαλό μου... Πολλές οι λέξεις που βρίσκουν αντιστοιχία... Το μόνο σίγουρο που ξέρω είναι ότι θέλω να αφυπνίσω τον κόσμο και να ξεθάψω τις πιο κρυφές του σκέψεις... Γιατί εκεί πιστεύω πως βρίσκεται η αλήθεια του καθενός μας... Σε λόγια που ποτέ ίσως δεν κατάφεραν να βρουν διέξοδο με λέξεις... Δε φταίνε οι Άλλοι για αυτό... Φταίω εγώ, εσύ, εμείς, όλοι...Δεν θέλω να παρουσιάσω έναν κόσμο ρόδινο γιατί για μένα δεν υπάρχει...Επιλέγω την σκληρή πραγματικότητα που όσο και να μας "ξερνάει" οφείλουμε να διαχειριστούμε... Και βέβαια δεν είναι άλλη από την ίδια μας Ανθρώπινη Φύση. Αυτή η ανάγκη δημιουργίας με καθιστά υπεύθυνο για τη συνεχή εκπαίδευση μου στον τομέα του χορού, του θεάτρου αλλά και της τέχνης γενικότερα.»